Гарантія
Вайбер або Телеграм на номер 066-013-67-98 або на пошту [email protected].
Наявність офіційної гарантії – досить важливий фактор, який може грати ключову роль під час вибору схожих товарів від різних виробників. Адже якщо компанія впевнена в якості своєї продукції, вона обов'язково дасть покупцям гарантію у вигляді особистих зобов'язань. І компанія Ganzo щодо цього яскраво демонструє турботу про кожного свого покупця.
Будь-який з товарів цього бренду продається з гарантією, умови якої чітко прописані.
Гарантія 1 рік на товари Ganzo
Має на увазі абсолютно безкоштовний ремонт у разі будь-яких поломок вже в процесі експлуатації. Для отримання необхідних ремонтних послуг достатньо зберегти чек про покупку, оригінальне пакування товару, заповнений гарантійний талон та звернутися з ними до офіційного сервісного центру. Однак важливо дотримуватись правил надання гарантії і не намагатися розбирати чи ремонтувати товар самостійно.
Обмін товару
Протягом двох тижнів покупець має право замінити куплений товар на ідентичний або рівноцінний за характеристиками, якщо в придбаному примірнику буде виявлено будь-які дефекти. Але завдяки суворій багатокроковій системі контролю якості, виявлення таких дефектів вже покупцем практично виключено.
Умови гарантії
Гарантійні зобов'язання можуть бути анульовані у разі, якщо несправності виникли з однієї з таких причин:
- нецільове використання товару;
- порушення правил експлуатації;
- самостійне розбирання чи ремонт;
- інші несправності, що виникли внаслідок недотримання правил експлуатації або несправності, перелічені в інструкції до товару та які не покриваються гарантією.
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
Компанія Ganzo надає можливість якісного сервісного обслуговування будь-якого свого товару, яке включає кваліфікований ремонт в сервісних центрах. Після закінчення 1 року використання товару такий ремонт буде платний, проте плата стягуватиметься лише за необхідні деталі оригінального виробництва.
Настільки широка офіційна гарантія наочно демонструє, що бренд Ganzo пропонує справді якісну продукцію, в якій впевнений на 100%.
Відправка товару на склад для обміну, повернення або сервісного обслуговування здійснюється тільки після відправки фото, на якому видно стан товару, на нашу електронну пошту: [email protected].